Zwroty

Wypożyczone produkty należy zwrócić korzystając z tej samej metody którą zostały wysłane. 

  • Zabezpiecz produkty, najlepiej w taki sam sposób, w jaki zostały dostarczone, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie przesyłki.
  • Aby otrzymać etykietę zwrotną, użyj e-maila  powiązanego z kontem, na które odbyło się wypożyczenie wyślij e-mail o treści “zwracam” na adres [email protected].
  • Etykietę zwrotną otrzymasz mailem w ciągu kilku godzin, najpóźniej w następnym dniu roboczym.
  • Wydrukuj etykietę, przyklej na przesyłkę i nadaj w wybranym punkcie lub kurierem.
  • Lista  punktów:

Na terenie Wrocławia puzzle możesz za darmo zwrócić w:

  • Naszym lokalu – ul. Robotnicza 1a, brama 2 – Zobacz na mapie
    Czynne w poniedziałki i środy od 16:00 do 19:00 oraz w inne dni po wcześniejszym ustaleniu. Wystarczy do nas napisać!
  • Punktach Partnerskich – Tutaj możesz zwyczajnie przynieść pudełka i powiedzieć, że to dla puzzlomatu:

Pracujemy nad zwiększeniem ilości punktów zwrotu. Jeśli znasz jakieś fajne miejsce – daj znać!

Shopping Cart