Zwroty
Wypożyczone produkty należy zwrócić korzystając z tej samej metody którą zostały wysłane.
- Zabezpiecz produkty, najlepiej w taki sam sposób, w jaki zostały dostarczone, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie przesyłki.
- Aby otrzymać etykietę zwrotną, użyj e-maila lub telefonu powiązanego z kontem, na które odbyło się wypożyczenie i:
- Wyślij SMS o treści “zwracam” na numer +48 573 922 003 lub
- Wyślij e-mail o treści “zwracam” na adres info@puzzlomat.pl.
- Etykietę zwrotną otrzymasz mailem w ciągu kilku godzin, najpóźniej w następnym dniu roboczym.
- Wydrukuj etykietę, przyklej na przesyłkę i nadaj w wybranym punkcie lub kurierem.
- Lista punktów:
Uwaga! Ze względu na chwilowe problemy techniczne, etykieta zwrotna nie jest generowana automatycznie. Wysyłamy ją po tym jak odbierzesz paczkę. W razie pytań lub problemów z jej otrzymaniem – daj nam znać!
- Zapakuj produkty tak, by nie dało się ich wyjąć z opakowania. Nie potrzebujesz dodatkowych zabezpieczeń, gdyż paczkę odbieramy z tego samego miejsca, w którym ją zostawisz.
- Kod zwrotu otrzymasz mailem od Żabki, a dokładnie firmy Pointpack obsługującej przesyłki, w dniu, kiedy odbierzesz paczkę. Zanotuj ten kod bezpośrednio na opakowaniu.
- Spakowaną paczkę dostarcz do jednego ze sklepów Żabka, które są wymienione w programie darmowego Wrocławia. Aktualną listę znajdziesz tutaj.