Regulamin

Zawsze po twojej stronie!

Masz pytanie, wątpliwość albo potrzebujesz pomocy? A może masz jakąś sugestię lub zauważyłeś problem? Jesteśmy tu dla Ciebie! Napisz do nas na [email protected], użyj formularza kontaktowego lub zadzwoń na +48 573 922 003. Jesteśmy dostępni w dni pracujące między 9:00 a 19:00. 

Podstawowe informacje

Nasz regulamin wyjaśnia jak kupować oraz wypożyczać puzzle na test.puzzlomat.pl. Działamy na terenie całej Polski, a  wszystkie umowy zawieramy w języku polskim.

Promocje mają swój własny regulamin, który znajdziesz w dedykowanej sekcji. Dzięki temu zawsze wiesz, na jakich zasadach możesz skorzystać z naszych specjalnych ofert.

Sklep internetowy i wypożyczalnia www.test.puzzlomat.pl to projekt Oliwii Sypniewskiej, która prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą Oliwia Sypniewska. Działalność zarejestrowana jest w CEIDG pod adresem ul. Czochralskiego 1/48 50-231 we Wrocławiu – NIP 8951949854 oraz REGON 385891733.

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-19:00. Możesz się z nami skontaktować mailowo pisząc na adres [email protected], przez formularz kontaktowy lub telefonicznie pod numerem +48 573 922 003

Na test.puzzlomat.pl oferujemy bogaty wybór produktów, które możesz zarówno kupić, jak i wypożyczyć. Korzystając z naszej platformy, użytkownicy są zobowiązani do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa.

Kupno: Wszystkie produkty dostępne na sprzedaż znajdziesz na test.puzzlomat.pl/product-category/sklep, każdy z nich jest wyraźnie oznaczony dodatkiem “-kup” w nazwie. Gdy decydujesz się na zmówienie tych produktów, zawierasz z nami umowę o kupna-sprzedaży. W przypadku kupna wybrany produkt staje się Twoją własnością. 

Wypożyczalnia: Poszukując opcji tymczasowego użytkowania zapraszamy do naszej wypożyczalni pod adresem test.puzzlomat.pl/product-category/wypozyczalnia. Produkty  do wypożyczenia rozpoznasz po dopisku “-pożycz” w ich tytułach. Decydując się na wypożyczenie, zawierasz z nami umowę najmu, w związku z czym odpowiednie zastosowanie będą miały przepisy dotyczące tego typu umowy. Produkty należy zwrócić po upływie ustalonego okresu zgodnie z naszym regulaminem.

Aby zacząć przygodę z puzzlami, wystarczy że masz przy sobie urządzenie z dostępem do internetu, przeglądarkę internetową oraz telefon komórkowy i aktywne konto e-mail.

Choć nasza platforma jest dostępna online całą dobę, czasami mogą wystąpić techniczne zakłócenia. Mogą one wynikać z siły wyższej, nieproszonych gości cyfrowych, czy niekompatybilności z Twoim sprzętem. W przypadku problemów technicznych, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne utrudnienia.

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma puzzlomat Oliwia Sypniewska, z siedzibą przy ul. Czochralskiego 1/48 50-231 we Wrocławiu – NIP 8951949854 oraz REGON 385891733. Zależy nam na Twojej prywatności, dlatego przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO (Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych). Wszystkie szczegóły dotyczące sposobu, celu przetwarzania i Twoich praw znajdziesz w polityce prywatności dostępnej na naszej stronie.

Jak korzystać z naszych usług?

Przy każdym produkcie, niezależnie czy chcesz go kupić czy wypożyczyć, widoczna jest cena brutto w PLN. W przypadku zakupu cena ta oznacza koszt nabycia produktu. Dla produktów z wypożyczalni cena wskazuje, ile zapłacisz za usługę użytkowania produktów przez określony w ofercie czas.

Po dodaniu produktów do koszyka, wybierz sposób dostawy, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Końcowa kwota, którą zobaczysz przed zatwierdzeniem zamówienia, będzie zawierać sumę cen produktów oraz kosztów dostawy.

Zachęcamy do założenia konta na naszej stronie. Proces ten jest bezpłatny i wymaga podania e-maila, ustawienia hasła oraz akceptacji naszego regulaminu i polityki prywatności. Zarejestrowani użytkownicy mają pełny wgląd do historii swoich zamówień.

Logowanie do konta odbywa się za pomocą adresu e-mail i hasła ustalonego podczas rejestracji.

Jeśli zdecydujesz, że chcesz zakończyć naszą wspólną podróż i usunąć swoje konto, możesz to zrobić w każdej chwili, pod warunkiem, że nie posiadasz w tym momencie żadnych aktywnych wypożyczeń. Aby to zrobić, wystarczy wysłać do nas wiadomość e-mail na adres [email protected].

  • Czas wypożyczenia: Produkty możesz użytkować przez miesiąc. Miesiąc liczymy od dnia odbioru do tego samego dnia w kolejnym miesiącu, np. od 15 maja do 15 czerwca.  W przypadku wypożyczenia więcej niż jednego pudełka, okres wypożyczenia to dwa miesiące.
  • Początek i koniec wypożyczenia: Rozpoczyna się od dnia odbioru przesyłki i kończy w dniu zwrotu do punktu lub nadania paczki.
  • Opłaty za spóźnienie: Za każdy dzień zwłoki doliczamy 1 zł. W razie opóźnienia wyślemy link do uregulowania dodatkowych kosztów. Czas na opłacenie dodatkowych kosztów wynosi 5 dni roboczych od otrzymania powiadomienia.
  • Limit produktów: Możesz mieć u siebie jednocześnie maksymalnie sześć wypożyczonych produktów.
  • Zwrot: Prosimy o zwrot wszystkich produktów razem, w jednej przesyłce, tak jak zostały dostarczone.
  • Zgubiony element? Zdarza się. Daj nam znać, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie. Za pojedyncze, przypadkowe zgubienie elementu generalnie nie naliczamy opłat.
  • Zastrzeżenie: Zastrzegamy sobie prawo do zakończenia współpracy, jeśli produkty będą notorycznie wracać uszkodzone lub w innych problematycznych sytuacjach, bez podania przyczyny.
  • Jakość i kompletność: Sprawdzamy każdy produkt przed wypożyczeniem, aby upewnić się, że jest kompletny i w dobrym stanie. Jeśli jednak otrzymasz niekompletne puzzle, skontaktuj się z nami – znajdziemy rozwiązanie.

Aby złożyć zamówienie:

  1. Dodaj do koszyka produkty, które chcesz kupić lub wypożyczyć. Można łączyć produkty z wypożyczalni i sklepu.
  2. Przejdź do koszyka, aby sprawdzić wybrane produkty.
  3. Wprowadź swoje dane do wysyłki. Upewnij się, że są one poprawne, aby przesyłka dotarła do Ciebie bez problemów.
    • Na tym etapie możesz się zalogować, co pozwoli na automatyczne uzupełnienie danych na podstawie Twojego profilu.
    • Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz zaznaczyć opcję “Utwórz konto”. Dzięki temu zamawianie w przyszłości będzie prostsze.
  4. Jeśli posiadasz kod zniżkowy, kliknij “tutaj, aby dodać swój kod” i wprowadź go w odpowiednie miejsce, następnie zatwierdź, by zniżka została naliczona.
  5. Wybierz sposób dostawy.
  6. Jeżeli potrzebujesz faktury, wskaż to w momencie dokonywania płatności w polu “Uwagi”. Fakturę otrzymasz w ciągu pięciu dni roboczych na adres e-mail.
  7. Zaakceptuj regulamin.
  8. Potwierdź zamówienie i dokonaj płatności za pomocą karty lub BLIK. Płatności obsługiwane są przez Stripe, Inc.
  9. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem. To oznacza, że umowa została zawarta i rozpoczęły się procedury realizacji zamówienia.
  10. Zamówienie zostanie wysłane wybraną formą dostawy w ciągu dwóch dni roboczych.

Dostawy realizujemy na terenie Polski. Koszt wysyłki jest zmienny i zależy od wielu czynników, takich jak ilość produktów w koszyku, obecność produktów z wypożyczalni, oraz wybranego sposobu dostawy. Dla zamówień zawierających produkty z wypożyczalni, koszt wysyłki uwzględnia również cenę etykiety zwrotnej.

Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana z punktu odbioru, ponowna wysyłka odbywa się na koszt wypożyczającego, zgodnie z cennikiem wysyłki sklepowej (bez uwzględnienia zniżek).

Szczegółowe informacje o dostępnych metodach dostawy i kosztach znajdziesz na stronie test.puzzlomat.pl/dostawa

Wypożyczone produkty należy zwrócić korzystając z tej samej metody którą zostały dostarczone, chyba, że w ofercie wypożyczenia wskazano inaczej.

Szczegółowe informacje o procesie zwrotu i dostępnych metodach znajdziesz na stronie test.puzzlomat.pl/zwroty.

Vouchery i kody zniżkowe są świetnym sposobem na oszczędności, ale pamiętaj o kilku zasadach:

  • Nie mogą być łączone z innymi promocjami, chyba że oferta wyraźnie na to pozwala.
  • Koszty wysyłki nie są nimi pokrywane, o ile nie jest to jasno określone w promocji.
  • Wartość zamówienia, o której mówimy przy promocjach czy darmowej dostawie, to ta po wszystkich zniżkach – kuponach, voucherach i promocjach.

Aby skorzystać z kodu zniżkowego, wystarczy wpisać go w odpowiednim miejscu w koszyku zamówienia.

W przypadku wypożyczalni, moment wysłania produktów jest równoznaczny z ich wydaniem pod najem. Z tego względu, od chwili, gdy produkty zostaną przekazane kurierowi lub dostarczone do punktu nadania, nie istnieje możliwość odstąpienia od umowy najmu. Taka sytuacja wynika z faktu, że usługa wypożyczenia – zgodnie z umową najmu – została już zainicjowana.

Jeśli produkty z wypożyczalni jeszcze nie opuściły naszego magazynu, możesz odstąpić od umowy tak samo, jak przy zakupach w sklepie.

Aby odstąpić od umowy, skontaktuj się z nami. Wszelkie potrzebne dane kontaktowe znajdziesz w sekcji Kontakt na naszej stronie.

Jeśli produkty nie zostały jeszcze wysłane: Jeśli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, anulujemy je i zwrócimy pieniądze na tą sama metodę płatności, której użyto przy zakupie, w ciągu 14 dni.

Jeśli produkty zostały wysłane:

  • Masz 14 dni na odstąpienie od umowy od momentu odbioru przesyłki.
  • Po poinformowaniu nas o decyzji odstąpienia, dostarczymy Ci instrukcje, jak wygenerować etykietę zwrotną.
  • Koszt przesyłki zwrotnej pokrywasz Ty. Możesz też odesłać produkty we własnym zakresie na nasz adres.
  • Prosimy o staranne zapakowanie przesyłki zwrotnej, aby nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
  • Odpowiadasz za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczność stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. W takim przypadku kwota zwrotu zostanie odpowiednio zmniejszona.
  • Po otrzymaniu zwróconego towaru zwrócimy Ci pieniądze za produkt na tę samą metodę płatności, której użyto przy zakupie, w ciągu 14 dni.
  • Kwota zwrotu obejmuje koszt towaru i najtańszej metody jego wysyłki, chyba że wysyłka była darmowa. Jeśli za przesyłkę zwrotną zapłaciliśmy my, kwota ta będzie pomniejszona o koszt etykiety zwrotnej.

W naszej ofercie znajdziesz zarówno nowe produkty w sklepie, jak i używane w wypożyczalni. Produkty używane mogą nosić ślady użytkowania, ale zawsze dbamy o to, by były w pełni kompletne, natomiast produkty nowe dostarczone są w formie wolnej od wad. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących stanu produktu, prosimy o kontakt i zgłoszenie reklamacji.

Oto jak to zrobić:

  • Twoja reklamacja powinna zawierać: Twoje dane (imię, nazwisko, adres e-mail), zwięzły opis problemu, datę jego wystąpienia oraz Twoje oczekiwania dotyczące rozwiązania sytuacji. Czego możesz oczekiwać?
    • Obniżenia ceny towaru
    • Wymiany towaru na wolny od wad
    • Usunięcia wady
  • Prosimy o przesyłanie reklamacji na nasz e-mail [email protected]. Po otrzymaniu zgłoszenia otrzymasz maila z potwierdzeniem.
  • Zobowiązujemy się odpowiedzieć na Twoją reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania, informując Cię o dalszych krokach. Jeśli nie odniesiemy się do reklamacji w ciągu 14 dni – jest ona uznana za zasadną.
  • Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana Ci drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w reklamacji, co zapewnia trwałość komunikacji i możliwość odniesienia się do niej w przyszłości.

Postanowienia końcowe

W przypadku sytuacji spornych klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń. Są to na przykład:

Ten regulamin zaczyna obowiązywać od 01.11.2024.

Mamy na uwadze, że czasami zmiany są nieuniknione. Dlatego zastrzegamy sobie możliwość aktualizacji regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiany w prawie, sposoby płatności czy dostawy, które mogą wpłynąć na naszą współpracę. O każdej takiej zmianie damy Ci znać z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.

Jeśli pojawi się coś, czego nie opisaliśmy w regulaminie, to zawsze kierujemy się obowiązującymi przepisami prawa polskiego. To oznacza, że w tle mamy Kodeks cywilny, ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawę o prawach konsumenta i ustawę o ochronie danych osobowych.

Regulaminy promocji

Aktualne:

Archiwalne:

Gotowi na przygodę?

Shopping Cart